Πε 18 Αυγούστου 22
ΑρχικήΔελτία Τύπου 2011Δελτία Τύπου Δεκέμβριος 201109-12-2011:Ομιλία Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, στη Βουλή, σε Επίκαιρη Ερώτηση του Προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ...

09-12-2011:Ομιλία Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, στη Βουλή, σε Επίκαιρη Ερώτηση του Προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Τσίπρα, σχετικά με “υποθέσεις παρακολούθησης πολιτών και διασφάλισης του απορρήτου των επικοινωνιών”

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Αθήνα, 9 Νοεμβρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ομιλία Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, στη Βουλή, σε Επίκαιρη Ερώτηση του Προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλ. Τσίπρα, σχετικά με «υποθέσεις παρακολούθησης πολιτών και διασφάλισης του απορρήτου των επικοινωνιών».

Πρώτα από όλα, επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ κ.Τσίπρα εκ μέρους της κυβέρνησης για την ερώτηση την οποία κατέθεσε. Προκειμένου να φωτίσουμε την αλήθεια για αυτά τα οποία ήρθαν στο φως της δημοσιότητας μέσα από τη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής. Με την ευκαιρία βέβαια θέλω να προσκαλέσω τον κ.Τσίπρα με όσους εκ των συνεργατών του επιθυμεί, βουλευτών, όπως και κάθε πρόεδρο κοινοβουλευτικής ομάδας οποιουδήποτε άλλου κόμματος προκειμένου να έρθουν στο γραφείο μου και να ενημερωθούν από το Διοικητή της ΕΥΠ και από τους επιτελείς για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία χρειαστούν και η οποία δεν θα καλυφθεί σήμερα από τη δική μου απάντηση. Θέλω λοιπόν ευθύς εξαρχής να πω ότι ο θεμέλιος λίθος όταν μιλάμε για νομιμότητα, είναι το άρθρο 19 του Συντάγματος που διασφαλίζει απόλυτα το απόρρητο των επικοινωνιών.

Είναι όμως επίσης σαφές ότι ο νόμος που εξειδικεύει το Σύνταγμα, για λόγους εθνικής ασφάλειας και εξιχνίασης σοβαρών εγκλημάτων, επιτρέπει την άρση του απορρήτου. Αυτή η άρση του απορρήτου γίνεται με πολύ αυστηρές διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο και ο αρμόδιος να αποφασίζει είναι ο Εισαγγελέας που είναι αποσπασμένος στην Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών και που κρίνει το αίτημα της Υπηρεσίας για άρση του απορρήτου.

Στη συνέχεια, η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών υποβάλει προς έγκριση τη σχετική διάταξη στον Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών και προχωρά σε κοινοποίηση της απόφασης που εγκρίνει την άρση του απορρήτου και στην ΑΔΑΕ και στον πάροχο τηλεφωνίας στον οποίο ανήκει το νούμερο του τηλεφώνου.

Αυτή η αίτηση περνάει από διπλό έλεγχο της Δικαιοσύνης, ενώ η ΑΔΑΕ ενημερώνεται αμέσως ώστε να προβεί στις ενέργειες που ο νόμος προβλέπει, δηλαδή σε έλεγχο.

Θέλω εδώ να τονίσω ότι αυτός ο έλεγχος δεν είναι απλά δικαίωμα της ΑΔΑΕ. Είναι υποχρέωσή της. Είναι υποχρέωση της ΑΔΑΕ. Ο ρόλος της δεν προβλέπεται να είναι διακοσμητικός. Η ΑΔΑΕ με βάση το νόμο μπορεί αυτεπαγγέλτως ανά πάσα στιγμή να προσέλθει απροειδοποίητα στην ΕΥΠ ή στον πάροχο που κάνει την παρακολούθηση και να ελέγξει οποιαδήποτε στιγμή ότι αυτή η παρακολούθηση είναι σύννομη. Ξέρετε όμως ποια ήταν η τελευταία φορά που η ΑΔΑΕ έχει εκπληρώσει αυτή την υποχρέωσή της? Στις 7 Ιανουαρίου του 2009. Εχουν περάσει δηλαδή περίπου τρία χρόνια. Και δεν είναι μόνο αυτό.

Ο πρόεδρος της ΑΔΑΕ, υπενθυμίζω ότι ο κ.Λαμπρινόπουλος είναι 8 χρόνια στη θέση αυτή, αφού πήγε στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας στις 22 Νοεμβρίου, πριν από λίγες μέρες, και έκανε γενικές και αόριστες αναφορές σε καταγγελίες για μαζικές παρακολουθήσεις, προσκλήθηκε την επόμενη ημέρα από την ίδια την ΕΥΠ, με ανακοίνωση που εκδόθηκε δημόσια, να πάει επί τόπου για έλεγχο, και μάλιστα η ΕΥΠ προσφέρθηκε να παράσχει οποιαδήποτε τεχνική βοήθεια της ζητηθεί. Ξέρετε ποια ήταν η αντίδραση; Η απόλυτη σιωπή.

Σχετικά τώρα με αυτό που ευρέως αναφέρεται ως προς την αύξηση του αριθμού των εγκρίσεων άρσης του απορρήτου, πρέπει να σας πω ότι έχει μία πολύ απλή εξήγηση. Η εξήγηση αυτή έχει να κάνει με τη ραγδαία αύξηση της βαριάς εγκληματικότητας, αλλά και την ανάπτυξη διεθνών εγκληματικών κυκλωμάτων που δραστηριοποιούνται σε πάσης φύσεως λαθρεμπόριο είτε αυτό είναι όπλων, είτε είναι ναρκωτικών είτε ανθρώπων. Όλα αυτά τα κυκλώματα χρησιμοποιούν την τελευταία λέξη της επιστήμης και της τεχνολογίας.

Γι’ αυτό και οι υπηρεσίες ασφαλείας της χώρας οφείλουν να κάνουν χρήση των μεθόδων που επιβάλλεται, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στην αποστολή που η Πολιτεία τους έχει αναθέσει. Και πιστεύω ότι λόγω της δραστηριοποίησης της ΕΥΠ με σύγχρονα μέσα, αλλά και μετά την ίδρυση της Διεύθυνσης Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, έχουμε ειδικά στους τομείς του οργανωμένου εγκλήματος και της τρομοκρατίας, και το αναγνωρίζετε πιστεύω αυτό, σημαντικότατες επιτυχίες στην εξάρθρωση μεγάλων κυκλωμάτων.

Σχετικά τώρα με την πρότασή σας για έλεγχο της ΕΥΠ από την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, εξυπακούεται ότι η Επιτροπή έχει κάθε δικαίωμα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της να ελέγξει την ΕΥΠ και τον τρόπο λειτουργίας της. Μάλιστα, ο Διοικητής της ΕΥΠ ο κ. Κωνσταντίνος Μπίκας την ίδια ημέρα που ο κ. Λαμπρινόπουλος κατέθεσε στην Επιτροπή, επικοινώνησε με εμένα και μου ζήτησε την άδεια και βεβαίως αμέσως συμφώνησα, προκειμένου να ζητήσει από τον πρόεδρο τον Επιτροπής κ. Θανάση Τσούρα, να προσέλθει αμέσως στην Επιτροπή, προκειμένου να ενημερώσει τους βουλευτές για οτιδήποτε χρειαστεί και για οποιοδήποτε ερώτημα έχουν. Και είναι πάντοτε φυσικά στη διάθεση της Βουλής και της Επιτροπής.

Τέλος, όσον αφορά στο ερώτημά σας περί της πρόσφατης αγοράς εξοπλισμού, σας ενημερώνω ότι το περασμένο καλοκαίρι η ΕΥΠ προμηθεύτηκε μηχάνημα εντοπισμού κινητών τηλεφώνων. Επαναλαμβάνω μηχάνημα εντοπισμού κινητών τηλεφώνων, χωρίς δυνατότητα παρακολούθησης, το οποίο κόστισε 352.000 ευρώ, εκ των οποίων οι 49.000 καλύφθηκαν από ευρωπαϊκούς πόρους.

Όσον αφορά το ερώτημα σας για τα πρόστιμα και την ΑΔΑΕ. Η ΑΔΑΕ επέβαλε όπως γνωρίζετε πράγματι τα πρόστιμα σύμφωνα με τον κανονισμό της, τα πρόστιμα αυτά επιβλήθηκαν σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών κ. Πρόεδρε, όπως ορίζει ο νόμος, αλλά το Συμβούλιο της Επικρατείας στην ολομέλεια του και δυστυχώς με ισχνή πλειοψηφία είχε διαφορετική γνώμη. Θεώρησε ότι- επί της διαδικασίας- ήταν αντισυνταγματική διότι έπρεπε να είναι σε δημόσια διάσκεψη. Ως εκ τούτου το θέμα αυτό δημιούργησε μείζονα συζήτηση, μεγάλους προβληματισμούς, έχει απασχολήσει τη Βουλή και την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας σε πολλές συνεδριάσεις και ήδη όπως με ενημέρωσε ο συνάδελφος ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Παπαϊωάννου, πρώην Πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, προτίθεται να προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση ούτως ώστε να επανέλθει η ΑΔΑΕ με την επιβολή των προστίμων για την περίπτωση την οποία ενδιαφέρεστε.

Τώρα κ.Πρόεδρε επειδή υπάρχει μια ερώτηση και δεν θέλω να μείνει αναπάντητη. Όσον αφορά την αύξηση των μυστικών κονδυλίων των απορρήτων δαπανών στις οποίες αναφερθήκατε. Θέλω να σας πω ότι δεν υπάρχει τέτοια αύξηση φυσικά για τη φετινή χρονιά. Θα σας δώσω ορισμένα ενδεικτικά στοιχεία. Πριν από το 2010 με τη διαδικασία των απορρήτων δαπανών δηλαδή τον κωδικό 0896 γινόταν και η επεξεργασία των αμοιβών εξωτερικού της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, δηλαδή του κωδικού 0284. Το 2010 οι αμοιβές εξωτερικού ενσωματώθηκαν στις απόρρητες δαπάνες και το 2011 ξαναχωρίστηκαν. Αυτές οι αλλαγές έγιναν για λογιστικούς λόγους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και για λόγους ασφαλείας. Το 2007 εκταμιεύτηκαν από την Υπηρεσία για απόρρητες δαπάνες 9,2 εκατομμύρια ευρώ και για μισθοδοσία εξωτερικού 3 εκατομμύρια ευρώ. Το 2008 εκταμιεύτηκαν 4,7 εκατομμύρια ευρώ για απόρρητες δαπάνες και 3 εκατομμύρια για μισθοδοσία εξωτερικού. Σύνολο 7,7 εκατομμύρια. Το 2009 εκταμιεύτηκαν προς την Υπηρεσία συνολικά για απόρρητες δαπάνες 7.226.000, από τα οποία 4.526.000 ήταν για απόρρητες δαπάνες και 2,7 εκατομμύρια για μισθοδοσία υπαλλήλων στο εξωτερικό. Το 2010 εκταμιεύτηκαν 8,6 εκατομμύρια για απόρρητες δαπάνες από τα οποία 5,9 εκατομμύρια για απόρρητες και 2,7 για μισθοδοσία του εξωτερικού. Όμως, από τα 5,9 εκατομμύρια το ποσό του 1.200.000 προβλέπεται για επιχείρηση η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, δεν έχει αναλωθεί, έχει ήδη μεταφερθεί στο επόμενο έτος και βεβαίως υπάρχει στην Υπηρεσία. Αν η επιχείρηση ολοκληρωθεί μέχρι τότε, έχει καλώς, αν δεν ολοκληρωθεί, τότε αυτομάτως το ποσό αυτό θα παραδοθεί στον επόμενο Διοικητή της ΕΥΠ.

Άρα το 2010 οι πραγματικές απόρρητες δαπάνες ήταν 4,7 εκατομμύρια ευρώ. Το 2011 διατέθηκαν για απόρρητες δαπάνες 3,3 εκατομμύρια ευρώ και για μισθοδοσία εξωτερικού 2,7 εκατομμύρια ευρώ ακριβώς. Σας ευχαριστώ πολύ κ.Πρόεδρε που μου δώσατε την δυνατότητα να είμαι αναλυτικός σε αυτήν την απάντηση γιατί ήταν εξαιρετικής σημασίας.

Δευτερολογία:

Παρακολούθησα με πολύ μεγάλη προσοχή τη ρητορική δεινότητα του κ. Τσίπρα και οφείλω να πω ότι ήταν εξαιρετικός, ακολουθώντας την παραδοσιακή πρακτική του «περιλαμβάνουμε τα πάντα δια των αναφορών αλλά χωρίς ανάλυση, δημιουργούμε εντύπωση και δυσκολεύουμε αυτόν που παίρνει το λόγο για να απαντήσει» δεδομένου ότι είναι πολλά τα θέματα και λίγος ο χρόνος για να δοθεί απάντηση.

Όμως κύριε πρόεδρε επιτρέψτε μου να απαντήσω συγκεκριμένα. Γιατί τέτοιου είδους θέματα δεν γίνεται να μένουν αναπάντητα.

Πρώτο θέμα. Πρέπει να αποφασίσουμε κάποτε στη χώρα μας και νομίζω τώρα είναι ίσως ευκαιρία που η ευθύνη βρίσκεται ενώπιον όλων μας , ενώπιον όλων των ελληνικών κομμάτων, τι ρόλο θέλουμε να έχει η ελληνική αστυνομία. Τι αστυνομία θέλουμε. Τι ρόλο θέλουμε να έχουν οι διωκτικές αρχές. Και το κυριότερο για να επανέρθω και στο θέμα της σημερινής μας συζήτησης, θέλουμε ή δε θέλουμε να λειτουργούμε ως σύγχρονο κράτος το οποίο έχει Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών; Εκτός εάν έχετε να μου υποδείξετε κάποιο άλλο κράτος στο σύγχρονο κόσμο που δεν διαθέτει ΕΥΠ. Ή να μου υποδείξετε κάποιο άλλο κράτος το οποίο να έχει δομές και πρακτικές καλύτερες από τις δικές μας και τις οποίες αμέσως να υιοθετήσουμε. Είμαι ο τελευταίος που θα μπορούσε να αρνηθεί τον διαρκή κοινοβουλευτικό έλεγχο. Αλλά είμαι από εκείνους που ταυτόχρονα υποστηρίζουν την αναγκαιότητα ύπαρξης σε ένα σύγχρονο κράτος μιας Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών προκειμένου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της πολιτείας, στις ανάγκες της κοινωνίας, της δημοκρατικά οργανωμένης πολιτείας μας προκειμένου να συμβάλει στη δίωξη του οργανωμένου εγκλήματος, της τρομοκρατίας. Να υπάρχει συνεργασία με τις άλλες αρχές με τις οποίες είμαστε υποχρεωμένοι να λειτουργούμε στο πλαίσιο της δίωξης του διεθνούς οργανωμένου εγκλήματος και ταυτόχρονα να υπηρετεί τη χώρα, την πολιτεία, την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα, τη Βουλή των Ελλήνων όσον αφορά στην ενημέρωση για το τι τεκταίνεται στον υπόλοιπο κόσμο πίσω από τις κουρτίνες. Δεν υπάρχει κράτος, ούτε στον αιώνα που ζούμε, ούτε στον προηγούμενο χωρίς να λειτουργεί μια υπηρεσία πληροφοριών καλά δομημένη και οργανωμένη.

Προφανώς, είμαι βέβαιος ότι μόνο στο πλαίσιο της ρητορικής σας δεινότητας αναφερθήκατε στο γεγονός ότι «γνωρίζουμε το ρόλο της ΕΥΠ από το παρελθόν». Και εγώ το γνωρίζω. Και το έχω υποστεί και το γνωρίζω. Όμως αυτό δεν ισχύει πια. Και δεν μπορεί να ισχύει πια. Γι’ αυτό πιστεύω ότι επειδή όλοι συναισθανόμαστε την ευθύνη μας απέναντι στην κοινωνία, καλό είναι να συμβάλουμε με το λόγο μας, μα τη στάση μας στη διαμόρφωση της πολιτικής συνείδησης των πολιτών. Όταν λέτε για παράδειγμα ότι οι Πρεσβείες έχουν τα δικά τους κυκλώματα ή συναδέλφους μου, οι οποίοι τους ενημερώνουν, είναι κουβέντα αυτή; Χρειάζονται οι Πρεσβείες σήμερα, τη στιγμή που συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο, συνεδριάζει το πολιτικό γραφείο το δικό σας ή άλλου κόμματος και την ίδια στιγμή βρίθουν από μικροπολιτικά και πληροφορίες όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης; Χρειάζεται να έχουν μυστικούς πράκτορες για να μάθουν το τι ακριβώς γίνεται; Αυτή είναι η πραγματικότητα. Δεν χρειάζονται αυτές οι σχέσεις.

Σχετικά με την κριτική που ασκείται συχνά ότι η ΕΥΠ μπορεί να παραποιήσει τα στοιχεία του αριθμού που παρακολουθεί. Δηλαδή για άλλο αριθμό να πάρει έγκριση από τον εισαγγελέα και άλλο να παρακολουθεί. Αναφερθήκατε και εσείς και μάλιστα δύο φορές σε αυτό το ενδεχόμενο. Θέλω λοιπόν να διευκρινίσω ότι αυτό είναι αδύνατο. Και είναι αδύνατον για τους εξής λόγους:

Πρώτον, οι αριθμοί καταχωρούνται σε τρία διαφορετικά αρχεία. Ένα της Εισαγγελίας, ένα της ΑΔΑΕ και ένα του παρόχου. Και δεύτερον, την επισύνδεση δεν την κάνει η ΕΥΠ. Την επισύνδεση δεν την κάνει η ΕΥΠ, την κάνει ο πάροχος. Επιτέλους να το αποσαφηνίσουμε, να το διευκρινίσουμε. την επισύνδεση την κάνει η ιδιωτική εταιρεία.

Εγώ κύριε πρόεδρε δεν έχω την πολιτική ευθύνη και την εποπτεία της ΑΔΑΕ. Έχω την πολιτική ευθύνη και την εποπτεία της ΕΥΠ. Για τους ιδιώτες και τη δράση των ιδιωτών αρμόδιος για τον έλεγχο τους είναι η ΑΔΑΕ. Η αστυνομία, το ειδικό γραφείο για την ασφάλεια των επικοινωνιών, όπως συστάθηκε με νόμο της Ελληνικής Βουλής και λειτουργεί στο πλαίσιο της Υπηρεσίας της Οικονομικής Αστυνομίας και της Δίωξης του Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, δραστηριοποιείται μόνο όταν υπάρχουν καταγγελίες, όταν υπάρχουν μηνύσεις, όταν υπάρχουν μηνυτήριες αναφορές. Διαφορετικά από μόνο του δεν μπορεί να κινείται και να ψάχνει αυτεπάγγελτα όλους τους ιδιώτες αν παρακολουθεί ο ένας τον άλλο.

Αναφέρατε επίσης στην ερώτηση σας την αναφορά του κυρίου Λαμπρινόπουλου για τα ΚΑΦΑΟ. Και αναρωτιέμαι. Οι συνάδελφοι, όπως και εσείς και εγώ έχουμε το δικαίωμα να μη γνωρίζουμε. Ο κύριος Λαμπρινόπουλος όμως, πρόεδρος της Επιτροπής, που είναι αρμόδιος για τον έλεγχο της ασφάλειας των επικοινωνιών, όφειλε να γνωρίζει τουλάχιστον ότι την τελευταία δεκαετία, τα τελευταία χρόνια οι επισυνδέσεις γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο και όχι μέσω των ΚΑΦΑΟ. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Δυστυχώς όμως, ήρθε ανευθύνως τολμώ να πω, δημιούργησε θέμα μέσα στη Βουλή των Ελλήνων, δημιουργείται θέμα διότι παρασύρει ένα πολιτικό κόμμα να κάνει ερώτηση με αυτό το θέμα –γιατί ξέρετε την εκτίμηση μου, αλλά και εγώ έχω πέσει σε τέτοιες παγίδες – και ταυτόχρονα εμφανίζεται και ως αξιόπιστος. Εγώ λυπούμαι για την κατάσταση αυτή.

Δεύτερον. Το νομικό πλαίσιο της χώρας έχει θωρακίσει την ΑΔΑΕ με τεράστιες αρμοδιότητες. Και νομίζω ότι είναι ευθύνη της πολιτείας να ελέγξει την ΑΔΑΕ γιατί δεν ασκεί τις αρμοδιότητες αυτές. Για ποιο λόγο δεν ασκούνται οι αρμοδιότητες; Και δεν είναι το θέμα των προστίμων. Θα μπορούσα αν μου επιτρέπατε να σας διαβάσω όλες τις αρμοδιότητες της, αλλά θα χρειαστεί πολύς χρόνος και είναι γνωστές.

Είναι περιττό. Αλλά δεν είναι καθόλου περιττή η αναφορά που έκανε ο κ. Τσίπρας και χαίρομαι γιατί βρίσκω την ευκαιρία να το τονίσω, ότι πράγματι χρειάζεται ενθάρρυνση –για να το πω κομψά – της ΑΔΑΕ να ασκήσει επιτέλους τις αρμοδιότητες της. Όχι μόνο προς τον ιδιωτικό τομέα και τις επιχειρήσεις τηλεφωνίας αλλά και προς την ΕΥΠ. Γα να μην ακούμε σήμερα μία κυβέρνηση δημοκρατική, με έναν Πρωθυπουργό, σήμερα το Λουκά Παπαδήμο, χτες τον Γιώργο Παπανδρέου, ανθρώπους που έχουν δώσει τα διαπιστευτήρια τους για τη δημοκρατικότητα τους να μας λέτε το αντίθετο.

Η πραγματικότητα είναι ότι δεν μπορούμε να αμφισβητούμε και να λέμε ότι ήταν ξέφραγο αμπέλι και ότι υπάρχουν κυκλώματα τα οποία δραστηριοποιούνται εδώ και εκεί. Βεβαίως και υπάρχουν κυκλώματα, τα οποία όμως έχουν πάει στη Δικαιοσύνη. Και έχουν πάει ακριβώς γιατί η διοίκηση τους η σημερινή, με την πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης μας τα έστειλε στη Δικαιοσύνη. Και τα έστειλε στη Δικαιοσύνη για διαφορετικούς λόγους. Κυκλώματα τα οποία λυμαίνονται το χρήμα της ΕΥΠ από τη μία πλευρά και κυκλώματα τα οποία πουλούσαν πληροφορίες. Στο πλαίσιο της κατασκοπίας όμως. Και γι’ αυτό αυτή τη στιγμή δικάζονται για λόγους κατασκοπίας.

Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτά βεβαίως και θα τα αντιμετωπίσουμε. Και πιστεύω ότι υπάρχει και η σύμφωνη γνώμη όλου του πολιτικού κόσμου. Γιατί δεν μπορεί να λειτουργεί η ΕΥΠ ανεχόμενη τέτοιου είδους κυκλώματα και τέτοιου είδους λειτουργίες. Αυτή είναι η αλήθεια και σε όσες άλλες πτυχές εγώ δεν μπόρεσα να αναφερθώ σήμερα σας παρακαλώ κύριε πρόεδρε, όπως και κάθε πρόεδρο των άλλων κομμάτων, να έρθουν στο Υπουργείο ή αν θέλετε να επισκεφτούμε εμείς τα γραφεία σας με το Διοικητή της ΕΥΠ και τους επιτελείς προκειμένου να σας δώσουμε όποιες και όσες πληροφορίες θέλετε. Και βεβαίως εξυπακούεται ότι τόσο ο Διοικητής της ΕΥΠ, ο κ. Μπίκας όσο και εγώ προσωπικά είμαστε στη διάθεση του ελληνικού Κοινοβουλίου, της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας για τις όποιες διευκρινίσεις.

Σας ευχαριστώ

Τελευταίες Αναρτήσεις